031 Projektek / Felhasználók



A bejelentkezés után megjelenik az Ön személyes kezdőlapja. Itt hasznos információkat kaphat cége LadyBird-ös adatairól, az aktív projektjéről, valamint a kommunikációs csatornák egyenlegeiről.

A projektek egy cégen belül lehetővé teszik, hogy a több különböző cégprofilt külön kezelhesse a marketing rendszerben. Gyakorlatilag olyan, mintha egy cég regisztrálásával egyszerre több cég marketingjét is kezelné. A választott csomagtól függően az egy cégen belül létrehozható projektek száma eltérő. A cég felhasználói mindig egy adott projektben dolgoznak, de természetesen tudnak váltani is a projektek között. A felhasználók csoportokba oszthatók, melyek segítségével teljesen egyedi jogosultságokat szabhat ki számukra.

A felső menüben a következőket tudja kiválasztani:

  1. Mit? Ez a menüpont a küldemények jellegére utal. Itt tud e-mail, postai levél, SMS és telefonhívás típusú küldeményeket létrehozni, szerkeszteni, törölni, valamint mintaszövegekkel, sablonokkal és kérdőívekkel színesíteni azokat. Hivatkozásokat is beszúrhat küldeményeibe, melyeket figyelemmel követhet a rendszerben, hogy melyikre hány kattintás érkezett a felhasználóktól.

  2. Kinek? Ezzel a menüponttal azokat a célcsoportokat tudja szerkeszteni, akikhez a küldeményeit el szeretné juttatni. A címzettek felvétele történhet kézzel a LadyBird-ben, importálással (Excel, CSV, XML állományokból vagy adatbázis táblából), valamint a címzetteknek űrlapot is generálhatunk, amit bármilyen honlapon megjelenítve ők maguk is fel tudnak iratkozni kampányaira. Arra is lehetőség van, hogy a rendszerben már létező címzettlistáját exportálja a fent említett formátumokba, saját gépére vagy egyéb adatbázisba. A címzetteket egyenként szerkesztheti, valamint a csoportokat is összeállíthatja csoportfeltétel alapján, vagy akár egyesével is felveheti az egyes címzetteket.

  3. Hogyan? Itt találhatja marketing kampányait. Az egyes kampányok eseményekből állnak. Az eseményeket létrehozhatjuk láncszerűen (egymást követő események, egyedileg beállított várakozási időkkel), valamint megadott időpontban is lefuttathatjuk őket. Egy esemény minden esetben egy megadott küldemény kézbesítését jelenti. Itt megtalálja az elintézendő hívásainak listáját, kinyomtathatja aktuális postai leveleit, vagy az azonnali küldéssel lehetősége nyílik egy küldeményt az adott pillanatban eljuttatni a kiválasztott címzettcsoporthoz.

  4. Statisztika: Ebben a menüpontban követheti nyomon kampányai sikerességét, statisztikákat, jelentéseket, naplókat tekinthet meg címzetteiről, küldeményeiről, és a kérdőívek kitöltéséről.

  5. Adminisztráció: Ha ezt a menüpontot választja, a LadyBird Marketing Rendszer általános beállításait érheti el. Cégének projektjeit adminisztrálhatja, itt készítheti el a már említett címzett regisztrációs űrlapokat, a rendszer felhasználóit csoportosíthatja és szerkesztheti, és lehetősége van az e-mailek küldésével kapcsolatos beállítások elvégzésére is.

  6. Kezdőlap: Itt hasznos információkat kaphat cége LadyBird-ös adatairól, az aktív projektjéről, valamint a kommunikációs csatornák egyenlegeiről.