0342 Elintézendő hívások
Itt az aktuális projekt telefonhívás típusú küldeményeinek listáját tekintheti meg egy táblázatban, mely az alábbi oszlopokkal rendelkezik:
- Címzett
- Telefonszám
- Hívás oka
- Intézés dátuma
- Műveletek
- Módosítás
- Törlés
A táblázat felett található panelben kezdő- és záró dátum szerint szűrheti is a telefonhívásokat, így csak a megadott időintervallumon belül eső hívások szerepelnek majd a listában. Tartsa azonban szem előtt, hogy az elintézendő hívások listájába a telefonhívás azzal a dátummal kerül majd be, amit ön megadott, azaz akkor fog megjelenni, mikor az adott esemény lefut. Így ha több hívást is intéznie kell egy eseményen belül (pl. sok a címzett) érdemes annyival korábbi dátumot megadni, amennyi időre Önnek szüksége lesz, hogy a hívásokat elintézze. Az aktuális listát tetszőleges címre postázhatja, ha a táblázat alatt található mezőbe beírja a kívánt e-mail címet, majd a küldés gombra kattint.
Fejezetek :
- Tartalomjegyzék
- 01 Bevezető
- 02 LadyBird csomagok
- 03 Belépés a rendszerbe
- 031 Projektek / Felhasználók
- 032 Mit?
- 033 Kinek?
- 0331 Címzettek?
- 0332 Címzett csoportok?
- 0333 Címzettek adatmezői?
- 0334 Extra adatmezők?
- 0335 Export és import?
- 034 Hogyan?
- 0341 Kampányok?
- 0342 Elintézendő hívások?
- 0343 Nyomtatandó levelek?
- 0344 Azonnali küldés?
- 0345 Ajándéksorsoló?
- 035 Statisztika
- 036 Admin
- 0361 Projektek
- 0362 Felhasználók
- 0363 Felhasználói csoportok
- 0364 Címzett felíratkozási űrlap
- 0365 E-mail beállítások
- 0366 Stílusok
- 0367 Archívumok
- 037 Kezdőlap
- 04 Elérhetőségek