0351 Naplók
Ebben a menüpontban találja a már elkészített küldeményei, kérdőívei listáját. Ellenőrizheti a kiküldött küldeményeit és megtekintheti a kiküldött kérdőívekre adott válaszokat. Ezen a menüponton belül további menüpontok érhetők el:
Küldeménynapló
A küldeménynaplóban minden olyan küldemény megtalálható, ami már egyszer el lett készítve. Ezeket a küldeményeket szűrheti dátum szerint egy időintervallum megadásával, de akár kampány, címzettcsoport, típus és küldemény szerint is. Az időintervallumot megadhatja kezdő-, és végdátummal, vagy a legördülő menüből kiválaszthat előre definiált intervallumokat. A táblázatban az alábbi mezők szerepelnek:
Dátum: Itt a küldemény kiküldésének, létrehozásának, vagy visszadobásának időpontját láthatjuk attól függően, hogy az adott küldeménynek mi az állapota.
Kampány: Ez az oszlop azt adja meg, hogy az adott küldemény melyik kampányban szerepel.
Küldemény: Itt a küldemény neve olvasható, ezt Ön adta meg a szerkesztésekor. Ha a küldeményt időközben törölte a rendszerből, akkor a "Törölt küldemény" felirat jelenik meg.
Típus: Ez a küldemény típusát jelöli, négy féle lehet: e-mail, postai levél, SMS és telefonhívás.
Címzett: Itt azoknak az e-mail címeit láthatjuk, akiknek ki lett küldve a küldemény. Természetesen az SMS és telefonhívás típusú küldemények esetén itt egy telefonszám fog megjelenni. Ha a mezőben a "Törölt címzett" látható, akkor az adott címzettet már eltávolította a rendszerből.
Állapot: Ez a menüpont a küldemény állapotáról tájékoztatja. E-mail, postai levél és SMS esetén két féle lehet: kiküldve - ha a küldemény már ki van küldve -, és visszadobva - ha a küldemény rossz e-mail címre, vagy telefonszámra ment ki, vagy a címzett postafiókja megtelt illetőleg nem elérhető. A telefonhívás típusú küldeménynek három állapota lehetséges: elintézve – ha a hívás sikeresen végbement-, elintézésre vár – ha már létrehozta, és hozzáadta egy kampányhoz, de még nincs elintézve -, és sikertelen hívás - amennyiben a címzett nem volt elérhető, vagy telefonszáma nem helyesen lett megadva.
A küldeménynaplóban minden olyan küldemény megtalálható, ami már egyszer el lett készítve. Ezeket a küldeményeket szűrheti dátum szerint egy időintervallum megadásával, de akár kampány, címzettcsoport, típus és küldemény szerint is. Az időintervallumot megadhatja kezdő-, és végdátummal, vagy a legördülő menüből kiválaszthat előre definiált intervallumokat. A táblázatban az alábbi mezők szerepelnek:
- Dátum
- Kampány
- Küldemény
- Típus
- Címzett
- Állapot
Dátum: Itt a küldemény kiküldésének, létrehozásának, vagy visszadobásának időpontját láthatjuk attól függően, hogy az adott küldeménynek mi az állapota.
Kampány: Ez az oszlop azt adja meg, hogy az adott küldemény melyik kampányban szerepel.
Küldemény: Itt a küldemény neve olvasható, ezt Ön adta meg a szerkesztésekor. Ha a küldeményt időközben törölte a rendszerből, akkor a "Törölt küldemény" felirat jelenik meg.
Típus: Ez a küldemény típusát jelöli, négy féle lehet: e-mail, postai levél, SMS és telefonhívás.
Címzett: Itt azoknak az e-mail címeit láthatjuk, akiknek ki lett küldve a küldemény. Természetesen az SMS és telefonhívás típusú küldemények esetén itt egy telefonszám fog megjelenni. Ha a mezőben a "Törölt címzett" látható, akkor az adott címzettet már eltávolította a rendszerből.
Állapot: Ez a menüpont a küldemény állapotáról tájékoztatja. E-mail, postai levél és SMS esetén két féle lehet: kiküldve - ha a küldemény már ki van küldve -, és visszadobva - ha a küldemény rossz e-mail címre, vagy telefonszámra ment ki, vagy a címzett postafiókja megtelt illetőleg nem elérhető. A telefonhívás típusú küldeménynek három állapota lehetséges: elintézve – ha a hívás sikeresen végbement-, elintézésre vár – ha már létrehozta, és hozzáadta egy kampányhoz, de még nincs elintézve -, és sikertelen hívás - amennyiben a címzett nem volt elérhető, vagy telefonszáma nem helyesen lett megadva.
Kampánynapló
Kampánynapló esetén ki kell választania egy kampányt, melynek eseményeiről szeretné az információkat megtekinteni. A kampány kiválasztása után, a követő események sorrendjében fogja a rendszer kilistázni az információkat egymás alatt ablakok formájában, melyekben olyan adatokat láthat összesítve, mint pl. hányszor lett kiküldve az adott küldemény, hányan iratkoztak le a címlistáról, mennyi kampány megerősítés történt, mennyi a hivatkozásokra való kattintások száma, hányszor lett a hozzá tartozó kérdőív kitöltve stb.
Kampánynapló esetén ki kell választania egy kampányt, melynek eseményeiről szeretné az információkat megtekinteni. A kampány kiválasztása után, a követő események sorrendjében fogja a rendszer kilistázni az információkat egymás alatt ablakok formájában, melyekben olyan adatokat láthat összesítve, mint pl. hányszor lett kiküldve az adott küldemény, hányan iratkoztak le a címlistáról, mennyi kampány megerősítés történt, mennyi a hivatkozásokra való kattintások száma, hányszor lett a hozzá tartozó kérdőív kitöltve stb.
Kérdőívnapló
A kérdőívnaplóban minden olyan kérdőív megtalálható, ami már egyszer el lett készítve. Ezeket a kérdőíveket szűrheti dátum szerint, a kezdő-, és záró dátum rész után lévő szövegdobozba beírva a megfelelő dátumot, címzettcsoport illetve típus szerint is.
A táblázat alján lévő nyilakkal lapozhat az oldalak között, így nézheti meg a további kilistázott kérdőíveket, a mellette lévő legördülő menüből pedig megadhatja, hogy hány sornyi adat jelenjen meg egy oldalon. A táblázatban az alábbi mezők szerepelnek:
Az eredmények oszlopban a megtekint linkre kattintva a kitöltött kérdőívek összesített eredményeit nézheti meg.
A kérdőívnaplóban minden olyan kérdőív megtalálható, ami már egyszer el lett készítve. Ezeket a kérdőíveket szűrheti dátum szerint, a kezdő-, és záró dátum rész után lévő szövegdobozba beírva a megfelelő dátumot, címzettcsoport illetve típus szerint is.
A táblázat alján lévő nyilakkal lapozhat az oldalak között, így nézheti meg a további kilistázott kérdőíveket, a mellette lévő legördülő menüből pedig megadhatja, hogy hány sornyi adat jelenjen meg egy oldalon. A táblázatban az alábbi mezők szerepelnek:
- Dátum
- Kérdőív
- Kitöltő
- Eredmény
Az eredmények oszlopban a megtekint linkre kattintva a kitöltött kérdőívek összesített eredményeit nézheti meg.
Fejezetek :
- Tartalomjegyzék
- 01 Bevezető
- 02 LadyBird csomagok
- 03 Belépés a rendszerbe
- 031 Projektek / Felhasználók
- 032 Mit?
- 033 Kinek?
- 0331 Címzettek?
- 0332 Címzett csoportok?
- 0333 Címzettek adatmezői?
- 0334 Extra adatmezők?
- 0335 Export és import?
- 034 Hogyan?
- 0341 Kampányok?
- 0342 Elintézendő hívások?
- 0343 Nyomtatandó levelek?
- 0344 Azonnali küldés?
- 0345 Ajándéksorsoló?
- 035 Statisztika
- 036 Admin
- 0361 Projektek
- 0362 Felhasználók
- 0363 Felhasználói csoportok
- 0364 Címzett felíratkozási űrlap
- 0365 E-mail beállítások
- 0366 Stílusok
- 0367 Archívumok
- 037 Kezdőlap
- 04 Elérhetőségek